Wednesday, March 5, 2008

how do you know he loves you if he wouldn't obey?

hva:jeg har da fått meg kjæreste, (denne er forresten mest til deg rebekka)
hvem:han heter joakim, er 21 år og fly mekaniker.
når: 1. mars, rundt midnatt. da vi var på vår, du kan vel kalle det, første date.
hvor: snehvit veien 44, hjemme hos meg på slutten av daten.
hvordan: vi bestemte oss for å gå på "date" middag hos meg (noe italiensk, tomater, kylling og pasta), før vi gikk på kino og så sweeney todd, som jeg har skrevet på facebook: den er sykt romantisk på en psyco måte. da filmen var ferdig, følte vi ikke for å ta kvelden så vi reiste hjem til meg igjen, der satt vi å prata også ble vi sammen.. en lengre versjon kan vi ta når du kommer hjem. kom fort!
evt: tror vår første krangel kommer til å handle om røyk

sånn utenom så hadde jeg delprøve i går siste prøven før fag prøven, der hadde jeg en konkurranse. guitar hero. jeg fikk topp karakter: bestått meget godt!

detter ble ikke en lang post for en gangs skyld, men det er vel bare fint.

No comments: