Sunday, February 4, 2007

helj

jeg tenkte å ta en "halvor" skrive på søndagen hva jeg har gjort denne helga. fredag har jeg jo prata om, men på lørdag hadde vi familieselskap og besøk i fra sørlandet, av familie der i fra. etterpå var jeg å øvelseskjørte med mamma, det gikk ganske så bra. så reiste jeg ned til rebekka og hun,jeg å lydia tok et lite bønnemøte på vei til møte på ålgård... KONGE!!
da vi kom dit va det veldig få folk... og det kom aldri flere.... "eg e ikke sint, eg e bare skoffa"
satt å beundra, han som eg like... ja lenge leve ulykkelig kjærlighet! hehe
anita myrvang var på møte det var ganske kult å treffe henne igjen!
så ble det søndag og kl 07-00 var jeg lys våken det likte jeg ikke! men til slutt fikk jeg sovna ca en halv time før jeg måtte stå opp alikevel, KJEDELIG!!
jeg var å sang på møte. helt greit. kom hjem. helt greit. skal snart spise middag. helt greit. skal spise kotteletter. konge!! haha
any way takk for nå....

No comments: