Sunday, February 25, 2007

hmm

ja nå er det lenge siden jeg har lagt inn noe nytt. ihvertfall lenge siden til å være meg! uansett. alle mine venner har hatt vinterferie denne uka, kjipt for meg, men men. grunnet denne ferien har det ikke vert noen som helst samlinger eller ungdoms møte så jeg tok mot til meg å inviterte
folk hjem til meg. hvor mange vi ble til slutt vet jeg ikke men det var en god gjeng. det vi gjorde var å spise godteri, og ting som det, spilte guitar hero på pc. prata sammen og hadde diskusjoner, om tull og om gud. ganske gøy. meg å daniel gikk av en eller annen merverdig grunn inn på mitt rom. jeg tror han skulle på do, mwen det ble ikke til at han gjorde det. vi bare satt å prata ganske lenge. vi ble avbrutt da noen av gjestene skulle gå. så jeg måtte komme ut på gangen å si hade. først gikk jeg ut.. tenkte ikke noe over det. 5-10 min senere hadde de enda ikke gått og da kom daniel ut.. kan tro vi ble "mobba" for det.. haha morro. ellers var det veldig koselig da oddvar å tolleiv kom hadde ikke egentlig forventa å se dem.. men som sagt det var kjempe kos! rebekka sov hos meg å vi la oss i 4-halv5 tiden så vi sov ganske lenge.
da var lørdagen kommet. jeg hadde lovet min venn suzanna å være med henne så i 3 tiden gikk vi til kvadrat og så hang vi sammen hele dagen. vi reiste til stavanger å så film med babben folka. be litt skuffa over velkomsten som suzanna fikk. det var ingen som gadd å prate engelsk så å si i det hele tatt. men, men filmen var iallfall kjekk.
nå sitter jeg her å det er søndag. KJEDELIGSTE dagen i uka!!

2 comments:

Trine said...

d e kjekt å lesa på bloggen din! eg vett kje heilt ke eg sga sei i komentarane, mn eg fylle vertfall me hr inne!

Rock on cool girl!!<3

Rebecca said...

hehe takk.. fint at d e noen så gjør d.. vet ikke om der e så mange andre som gidde å lese alt d eg har å si.. hehe