Thursday, May 24, 2007

gutter

gutter e så utruligt drit.. at d går ann!
men egentlig så e di ikke d heller.. bare hann eg like..
han eg like, han ser meg så vidt så ei venninna ei gang tror eg..
men ei venninna av meg, joda han ser på na heila veien å d ser sykt ut som han like na. eller jaffal e veldigt iterisert i na. men for all del d kan jo ver eg tar feil. gosh eg hate å ver 18 å føla meg som fjortis!! ka e d me gutter å ikke se ina. de ser ei jenta me nasty humor, verre enn mange gutter, som komme me nasty kommentarer t alt, altså, alle gutter ser på meg som ei kammerat. går d ann å bare se at eg e jenta.. eller betyr d kansje at eg må forandre meg. ver merr jentete? se jente filmer sminka meg merr, slutta å spisa eller utvikle bullumi? kutta meg igjen kansje? d hadde vert gøy.. 
gosh eg e den eg e går d ikke ann å se at eg e flott sånn åg?
komme eg noen gang t å finna meg ein gutt? finna den rette? eller har eg kansje brukt opp min kvorte? går d ann å bare hoppe over 7 år å allerede var gift, utdanna, ha barn og ver lykkelig? nei i guess not. men d hadde jo vert litt greit å ha noe på plass.

til alle dåkkår gutter der ute som konstant kalle meg for : ei så go venninna.
kyss meg i røuå... dåkkår e drit! (utenom daniel)

3 comments:

Karoline said...

Halloisen Ina! Tyskland Karoline her...:P hehe! du finne deg nok enn gutt enn dag! Bare vent å se! å når du fust har fonne mr. perfect så komme du t å elska gutta! trust me!!:D me snakkes! va gøy me deg i Tyskland! <3 karoline

Eli said...

litt enige med deg der :) sko ønska de 7 årå bare va gått :P Men trur sje du ska forandra deg iallefall for å få gutten din, du e jo ei super jenta akkurat sånn så du e!

Rebecca said...

takk=) eg va bare litt sint den dagen.. d går bra nå.. nei eg tror ikke eg hadde klart å forandra meg om eg ville ein gang..