Thursday, December 27, 2007

vinter = mørke + kulde = ikke bra

vinter... hva kan man si alt er vel egentlig oppsummert i overskriften.


hva bringer vinteren med seg?
-kulde
-mørke
-nakenhet
-grå soner
-deprisjon
-stress
-snø (noen plasser)
-jul
-kjedsomhet (at man kjeder seg)

som dere ser i min oppramsning er det absolutt ikke noe koselig med vinteren. jo sider du kansje "snø", snø er kalt og vått, det er ingenting koselig ved å bli kald og våt!
"jul" sier du kansje videre. jul... jul er penge press, en grunn til å måtter være med familien 2 døgn i strekk, som om du ikke får nok av å se dem til vanlig. jul får deg faktisk ganske ofte til å lyve: "åå, takk, det var akkurat det jeg ønsket med" når slekningene har reist er det rett i søpla med alt du ikke egentlig ligte, altså 80% av det du fikk.

joda jeg er helt enig med dere vinteren er jo helt fantastisk! når du ser bort ifra alle de tingene som gjør vinter til vinter å ikke vår, sommer eller høst...

vinter is bad
it makes me mad
vinter is colorless
it makes me a mess
vinter is nude
it gives me a bad mood

6 comments:

Anonymous said...

Nå synns eg du svartlegge situasjonen! Forandring fryde vett du..

På ke måde meine du at vinteren bringe me seg nakenhen, fresten?

Oddbjørn said...

koffer nevna alt det negative med vinteren, når det faktisk bare gjør deg mer negativ?

Legg heller vekt på det positive..!!! :)

Rebecca said...

tori: vinteren rippe alt i naturen for alt de har engene som pleide å være fylle av blomester å strå står øve å forlatt (kem e du)
oddbjørn: fordi når eg skrive ned mine følelser om ting, min aggrisjoner får eg d ut av systemet, å tenk vis eg sko kunn skrivd positive ting på bloggen, da hadde d ikke vert meir positive tanker igjen inni meg...

Anonymous said...

Tori = Torstein... Trudde du visste d! ;)

Rebecca said...

no... koss ska eg vita d.. ser d ut så eg fulle med? (eg gjør jaffal ikke d) men eg hdde ein lite misstanke om at d kunne vert deg.. tori

Lasse said...

Bra at du bruge ditt nye navn Tori!