Tuesday, January 8, 2008

8 januar

8. januar.
hva er vel spesielt med 8. januar, sier kanskje du. for meg skjedde det noe helt utrolig 8. januar 1989, 19 år siden. jeg ble født.
gjennom disse 19 år har det skjedd mye:
-barne hage
-skole
-krangler med store bror
-kos og senere krangler med lille søster
-kristen skole
-tok imot jesus
-dårlige valg som å prøve røyk
-ungdomsskole
-dårlige valg som alkohol
-dårlige valg som kjæreste
-dårlige valg som måter å takle livet på
-videre gående, bergeland helse og sosial
-begynte å leve med jesus
-videre gående, hinna
-forstod mer av jesus og Gud som far
-lære tid, ganddal barnehage -> et fantastisk år
-lære tid, sandved skole, sfo og ganddal fritidssenter -> forsto at gleden i å jobbe kommer mye ann på de du jobber sammen med..
-huskirkeleder i ålgård baptist kirke
-første innledning
-første tale
-begynte å gå på intro
-reiste på father heart school -> alle kristne bør gå skolen
-forelsket

at jeg ble født har i senere tid blitt en glede for andre enn meg, også for alle andre jeg kjenner som så tydelig en gang i året viser hvor mye de setter pris på meg ved å sende meg meldinger med gratulasjoner og ønske om en god dag. så takk til alle som har tatt seg tid til å gi meg en ekstra tanke på denne store dag..

1 comment:

Rebekka said...

Saa kjekt aa vita at du har blitt 19aar tenk d! bare 1 aar te du e halveis te 40aar:P gLAD I DEG