Tuesday, June 10, 2008

helge gave

denne helga fikk jeg den beste gaven jeg noen gang har fått tror jeg. (utenom pocahontas barbie til jul da jeg var sånn 8 år) joakim bestemte at han ikke ville vente med å se meg så han bestilte biletter og kom hjem til meg.

helgas beste sitat: ever since i was 40 people have been fascinated by my body.
-naboen til joakim, jeg sto ute og venta på at joakim skulle komme fordi vi skulle gå og handle da jeg overhørte den gamle kona si dette, jeg trodde jeg skulle falle av steien jeg satt på.

joakim kom hjem fredag kveld rett over 23.00 og jeg slutta på jobb kl 23.00.
dagen etter skulle jeg også jobbe men da var jeg ferdig til kl var 15.00 så jeg var hos joakim kl 16.00 vi handla mat og grilla på berget mot sjøen, vi så film (G.I.Jane, veldig bra "girl power" film) og vi koste oss masse!
på søndag så vi en film som het "disturbia" og så reiste vi til intro det var gøy å ha han med der igjen, vi koste oss og noe av det beste var at begge mine favoritt gutter i hele verden var på intro den dagen både joakim og daniel KONGE!
etter møtet reiste joakim daniel og jeg på burger og pizza kompaniet for å spise, etter vi hadde spist skjedde det merkeligste. vi møtte på sjøtun og sto og prata med han, han venta på joakim årsvold så vi sto med sjøtun til joakim kom. jeg sto nermest parkeringsplassen hvor jakim skulle kjøre inn vinka så at det var god magin mellom meg og bilen så jeg sunr meg mot de andre gutta igjen og prater videre, nen sekunder senere roper jeg "au" kjenner en relativt stor smerte i hælen, snur meg og forstår at joakim på en eller annen måte har kjørt i/over/på hælen min med bak hjulet sitt. som den tøffe "gutte jenta" jeg er så er jeg selvfølgelig bestemt på at alt gikk helt greit, jeg hadde vel egentlig ikke så veldig vont, men da vi satt oss i bilden og kjørte tok jeg av skoen og bretta ned sokken, hele hælen var blå, grunnen til at det ikke gjorde så vont var fordi jeg ikke hadde følelse i den, men det går greit altså, jeg tok bilde av hælen, men bare på mobilen så hvis noen vil se så bare si ifra når du ser meg
joakim fikk bursdags gaven sin på forskudd også denne helga: harry potter bøkene i adolt hardback, han ble veldig glad, virka det iallefall som.
takk for idag jeg har en lang dag foran meg (skal jobbe i 14 timer, kun 1 time med pause i mellom, så jeg må legge meg)
god natt god sommer og vi ses!

1 comment:

Anonymous said...

glede mg te å se bildet :D