Saturday, October 4, 2008

yo people!

hei sorry nå er det kjempe lenge siden jeg har lagt ut noe.
jeg har det veldig travelt fortiden med jobb, skole å lekser.
til alle dere som sier at allmenn påbygg er skikkelig chill så anbefaler jeg dere å prøve kveldskruset på akademiet vgs. det er hardt, komprimert og mye som skal gjøres før eksamen. jeg har tre eksamener før jul, to i engelsk og en i nyere historie. til sommeren har jeg fem, 3 i norsk og en i matte og en i naturfag... HELP!
uansett eg kose meg med livet, ukene går fort desverre gjør som regel helgene også det. jeg synes det er kos å gå på skole selv om jeg ikke har blitt kjent med så mange. men jeg har iallefall blitt kjent med ei og hun skal være med på intro neste søndag har hun sagt å det blir konge!
joakim kommer hjem neste mandag gleder med til det, selv om jeg har det så travelt at jeg får mindre tid med han enn det jeg hadde ønsket, men men det går nok bra. vi har det forresten veldig bra, er kjempe glade i hverandre og gleder oss (i hvert fall jeg =P) til han er ferdig i militæret og forblir her hos meg.. hehe
jeg har det så utrolig gøy på jobb, menge vet at jeg slet meg igjennom er hardt år i fjord på grunn av arbeidsplassen, nå er jeg tilbake der jeg var lærlig første året å jeg digger det like mye nå som da, men det er en forandring da, jeg jobber på 0-3 år i steden for 5 års avdeling, kjenner at det er veldig andreledes men det gir deg like mye som å jobbe med de store, jeg digger mine medarbeidere og sjefen min og ser fram til et spennede og lærerikt år i ganddal barnehage.
jeg har det veldig bra på intro, vet ikke om jeg har fortalt at jeg er leder for mitt vertskaps team, så jeg arbeider meg framover, neida.. men jeg har det så gøy! blir kjent med nye folk hele tiden fytti det er digg! det var forresten konge å se dere lasse, halvor og solveig komme innom den ene gangen! fytti så bra...
jeg har kommet ganske langt på lappen også nå, men jeg har ikke fått oppkjøring fordi det er ikke blitt lagt ut nye timer enda... (drit) men jeg er "flink og imponerer" sier min kjøre lærer. (dvs han pleide å de det i begynnelsen åsså sa han det igjen nå denne siste kjøretimen å da følte jeg at 'oh yeah im back in the game')
hva annet som skjer? vet ikke helt jeg, det er liksom livet mitt...
mandag
- jobb
- intro uke
tirsdag
- lekser
- kjøretime
- lekser
- skole
onsdag
- jobb
- (annenhver) life gruppe (celle gruppe)
- (annenhver) barnevakt
torsdag
- lekser
- kjøretime
- lekser
- skole
- (en gang i mnd.) innom itro kontroet og hilser på livin
fredag
- jobb
- (en gang i mnd) livin party
lørdag
-(annenhver) møte på ålgård
søndag
- intro

så nå vet alle hva jeg gjør...
hva gjør du i lpøet av uka??

2 comments:

Anonymous said...

"så nå vet alle hva jeg gjør...
hva gjør du i lpøet av uka??"

Lese bloggen din. Støtte dg fullt ut.

Rebecca said...

ååå så koseligt!!! det va vel ikke så vanskeligt å forstå at det skulle være i løpet av ei uke...