Sunday, February 1, 2009

nytt år, ny blogging

ja nå er det da nytt år. ja vi er til og med for 2 og en halv time siden passert den første måneden også. la oss bare oppsumere de viktigste tingene i 2008.
- året begynte kjipt! jeg var i en bilulykke, som var litt min feil og litt den andre bilen sin feil. heldigvis ble ingen skadet... 
- så kom slutten av februar (den siste uka) hvor jeg glemte alt som hadde skjedd tidligere og
 begynte å tenke at dette året kansje ikke kommer til å bli så kjipt allikevel (jeg hadde rett) 
- og en uke senere. lørdag 1.mars ble jeg sammen med joakim. my knight in shining armor hadde kommet, en østlandsk pratene, fra overalt, flymekaniker.
- 27 dager senere (tror jeg) dro han fra meg, helt til madla. 1.gangstjeneste. det begynte med grundig hjernevasking i 7 uker før han reiste til rygge for enda to uker med hjernevasking, han
 kom hjem på helge besøk (jeg ble på kjørt av en annen joakim) enda en uke på østkanten før de
 kastet han opp til bodø.
- bestått fagprøve
- ferie med joakim i praha. 
-tur til prekestolen for første gang (og siste) 
- jobb i ganddal barnehage igjen (endelig!!)
- skole, påbygg på akademiet



- jeg ble tante for andre gang
 for en ny fantastisk nevø: leo
 sebastian
- bestått førerprøve og mottakelse av fagbrev (meget godt bestått) 11.11.08 (begge deler)



-bestod på alle eksamenene jeg hadde.
- desember og juledeprisjon. alle overbeviser demselv om at jul er så fantastisk og jeg blir deppa, og det hjelper ikke på at alle andre er så fantastisk glade, men dette gikk over i midten av desember.
- jeg fikk masse kjekke gaver til jul "tusen takk"!

- nyttår, sammen med joakim og et vennepar fra halden: hallvar og simone og to venninner her ifra: rebekka og inger helen. jeg laget kalkun for første gang. "eg e goe på å laga kalkun asså"





men nytt år ja.. jeg har hatt bursdag... 
- 2o frikken år det er syyyykt gammelt det!
- men selv om man blir gammel må man jo ha  tema party og i år ble det black and white.
- noah (min eldste nevø) ble 2 år... de vokser til så fort!
- vi venter og venter på å få høre om joakim for førtidsdimmitere.. 


vi har 11 månedersdag idag så vennen: GRATULERER MED DAGEN! elsker deg! *smask*

(sorry grisepratet helt nederst!!) (... eller ikke helt nederst men rett ovenfor her *pil opp*)

2 comments:

Anonymous said...

Ey, eg likte den nye layouten (eller ke d nå hette). Flott me litt farga. Åsså synns eg at alle Rogalendinga helst ska gå t Preikestolen minst 10 gonge. Ha et fint år!

Rebecca said...

takk takk...
ja når me slutte å røyka så kan me kansje se på om me får gjort d...