Tuesday, March 6, 2007

long time no write

ja.. jeg tenkte at nå må jeg virkelig skrive noe ikke bare er det lenge siden men vi er i en ny måned. det er 6. dag i mars å jeg har ikke skrevet noe før nå! shame on me!
for de som ikke har fått det med seg jeg har kjøpt meg bil (nei, har ikke lappen) , men desverre under en mekanisk opperasjon ble girkassa ødelagt, heldigvis har jeg (pappa) allerede funnet en "ny" som det bare gjenstår å sette på plass! å ja.. der er en golf 84 modell grønn metalik, kjempe søt!!!
ja du kan jo bare tenke deg hvor mye jeg gjør om dagen har ikke noe å skrive om.. nei, sannheten er at jeg rett og slett er for siten til skrive noe som helst når jeg kommer hjem fra jobb. ja jeg kan jo ta for meg helgen, for de av dere som har lest halvor sin blogg, var jeg i stavanger tok med meg ei venninde fra usa, new york state, (i en by mindre enn lura bydel) hun heter suzanna! ja quiz må bare si at det er feigt når halvor (ikke jallis) er på lag med noen alle vet han vinner uasett. men jeg kan ikke klage jeg og suzanna kom på 2. plass så mye bra der!! lørdag, jeg gikk etter lang betenkningstid ned til kvadrart.. var der i en halv time max før jeg gikk hjem igjen. jeg reiste til sandnes og så reiste rebekka og jeg til ålgård vi reiste nokså tidlig for å rekke bønne møte.. å det gjorde vi med 15 min magin.. dvs 15 min før bønne møte begynte! ellers var det bra lovsang av frances som lovsangs leder, og på piano og
hilde therese og karen som koret BRA JOBBA JENTER!! taleren hadde mer info om det som han gjør, nemlig bibel oversetting han har også vert misjonær, der han måtte lære alt fra bunn med tanke på språk kultur og slike ting, meget interrensant! vi reiste etter møte til kyllingstad der vi fikk boller, chips, popcorn, nonstopp, peanøtter nam nam nam!! jeg satt i midten av to heller store gjenger, der satt jeg bl.a med frances, lasse, HT, rebekka, petter, daniel, daniel pettersen, og per kristian (pekka) tror jeg har nevnt de som var innom midt stoppen =) men beklager hvis jeg har glemt noen...
søndag, lovsang på formiddags møte, gausel pizza men broder`n dama, baby-en og ei annen venninne og henner barn (kan si jeg følte meg alene og utenom) der etter reiste jeg til karen vi laget smoothie (eller hvordan det skrives) det ble bedre etterhver kan man si. etter vi hadde vert hos henne ei stund reiste vi på kino i sandnes, vi så dream girls, veldig grei vil nok gi den en 4-er ikke en eg MÅ se igjen men det gjør ikke noe om jeg ser den en gang til.
ellers er det ikke mer å si.
ok.. hade..

5 comments:

Rebekka said...

konge! ikkje sant me va flike så kom 15 min før møte begynte...kem sko trodd d:P

Lasse said...

Hoho, gralla me automobil!

Hilsninger,

Lasse

Hilde Therese said...

Gratulerer så meget med bil..:D Gøy!! Jaja..Du e søde!!

:D

Kristin said...

heia lenge siden nå mn du har sånn teit passord greie så eg klare isje skriva te deg om eg isje he blogg. så eg lagde en , mn der e ingenting npå an og de komme de isje te å bli me de fysta heller. kan jo ver de skjer någe si eg fyst he ann mn trur isjede. Kult har du ÅG bil. då e me to. Må bare få deg sertifikate åg nå. Så kan du krusa font me meg, elle ke. neida eg bare tulla. Men eg suns du burde få lappen åg. Kos dg uansett.

Anonymous said...

Almost the same.