Thursday, August 9, 2007

gud e go

beklager folk som leser denne bloggen (meg) at jeg ikke har skrevet i det sisten (3 mnd) men jeg hadde et sykt crash på pc-en å nå sitter jeg på pappa sin ettersom de er borte... hva har jeg gjort i sommer vert hjemme, på track 07.
hvorfor reiste jeg på track 07 i fryk av hva denne personen vil si skriver jeg det alikevel. de fleste vet at jeg elsker å reise på leirer. men den egentlige grunnen til at jeg reiste på track var å møte stig magne igjen.(ikke misforstå jeg liker han ikke, synes bare han er kul å henge med) det gjorde jeg å det var veldig gøy! hvis noen vil lese mer om hva som skjedde på track så kan de gå inn på karen sin blogg...
jeg har begynt å jobbe på sfo der jeg kommer til å fullføre min utdannelse som barn og ungdoms arbeider.

tilbake til overskriften... du lurer kansje på hvorfor gud er god... om noe spess har skjedd i det siste.. der kan jeg ta fra deg den gleden jeg har vel egentlig vert mer tanke full over hva jeg mangler i livet enn noe annet i det siste, men vel skal prise gud i alle tider det er nesten som et eksteskap "for better for worse" å som det står i den hellige bok "søk først guds rike så skal du få alt det andre i tillegg." det velger jeg å gjøre legge mine byrder ved han kors å vente på at han vil gjøre forandringen noe jeg vet han vil komme til å gjøre! jeg hadde et lite utbrydd her om dagen det la jeg ved stig magnes "kors" og der ble det liggende. jeg vil bare oppmuntre alle som leser denne bloggen til å legge det de sliter med for jesu føtter (eller deres "stig magne" grunnen til at jeg skriver det i herme tegn er at alle bør finne seg en de kan bare øse ut sitt hjerte for, det trenger ikke å være stig magne lissom)
med disse ord avslutter jeg denne posten fordi jeg har tidlig vakt i morgen dvs jeg skal stå opp 05.30 og jeg burde vert i seng for lenge siden!

gud velsigne dere alle!

No comments: