Sunday, August 12, 2007

ka e d så skjer me denne verden? ka e d så skjer me meg?

jeg laget egentlig en post med et relativt negativt utgangspunkt, men så valgte jeg å ikke legge den ut, å når jeg ser på det jeg har skrevet her nå ser jeg bare at dette er fantastisk positivt. som nevt i den forrige posten "gud e go" han er virkelig det han snur på en situasjon som tidligere idag virket umulig, til at jeg faktisk ser positivt på hele greia. jeg har alltid hørt at at Gud forandrer situasjoner, og jeg har opplevd det selv også men det ble så klart for meg akkurat idag, fordi idag satt jeg å skrev bloggen min akkurat da jeg fikk "åpenbaringen".

dette var det som gjorde at jeg fikk en åpenbaring..

her om dagen var jeg med en gutt.. vi så film å endte opp med å holde rundt hverandre.. da han skulle gå gav vi herandre en lang klem, vanligvis for meg ville det betydd et kyss etter klemmen fordi det hadde på en måte passet inn, men jeg klarte å holde meg til å si god natt, sov godt, ikke sovne bak rattet da.
hva skal jeg si jeg er ikke avhengig av dop, men av kos.. kansje..
uansett om jeg er avhengig eller ikke det var deilig å bli holdt rundt, selv om det ikke var av en gutt som jeg er forelsket i. men jeg er utrolig stolt over meg selv som klarte å ikke kysse ham.. det ville vert umulig for gamle ina. hvem ina jeg snakker om? hun som var meg for 1 år siden i italia kysset med en gutt den ene dagen og en annen den neste og en av dem hadde til og med dame, var jeg full, ja.. men har det noe å si, nei..
kansje du syns det høres heilt rart ut at eg kan skrive av det virker unaturlig for meg å ikke kysse ham, men tro meg når det har vert slik flere år (som rebekka pleier å si) «d e rart ka du e vante me» Gud er god jeg trenger ikke å kysse gutter, selv om situasjonen tilsier at det kunne/burde vert slik..

god natt alle sammen sov godt. Gud velsigne dere. Av og til må vi bare at tiden til hjelp for å se at ting forandrer seg

special thanks to:
God
stig magne
rebekka
gutten
ina

2 comments:

Anonymous said...

Heihei Ina!
Så kos at du har posta någe nytt igjen! ;) hehe! d va litt tankefullt d du skreiv, men d e jo flott at du fekk snudd d te någe positivt i forhold te d du i utgangsponktet starta me.. :) men du må passa på skyggene dine. Det faktum at me ser tebage på gamle tider og koss me ein gang va, hindre oss kanskje i å utvikle oss videre... uansett Ina, så e eg gla i deg! :D <3

Rebecca said...

thank you, ja d va på tide å blogga litt igjen.. um.. jo eg tror eg kansje e ein av di som eg kjenne som e mest bevisst på å ikke bli som eg va! du vet jo ka eg har fortalt deg om mi fortid å eg akte ikke å bli sånn igjen, men så e d alikevel like vikteg at me ikke glemme ka du har befridd oss fra å d e vel egentlig d eg prøve å få fram i di fleste av bloggene mine.. selv om d ofte kansje virkesom eg ser mye på den eg va, så e d meininga å gi gud ære for d han har frelst meg fra å d va ein av grunnene t eg starta blogg egentlig! pluss at d va kjempe kjekt!