Monday, March 12, 2007

der va eg å blitt tikka.

ok.. der var jeg også blitt tikka, skal da skrive 5 rare ting om meg selv, og tikke 5 andre tror jeg.
haha funny jeg ble tikka av to stykker, men det betyr ikke for min del at jeg må skrive to poster om det samme.

1. jeg elsker filmer, men det er utrolig få jeg klare å bedømme om jeg liker eller ikke. de fleste gjentar jeg får å se om jeg liker dem og endre fremdeles opp med samme resultat, jeg vet ikke helt.

2. jeg har utrolig koffert humor, men tror egentlig ikke at jeg er så vemmelig som jeg av og til kan virke. dessuten er det ikke alltid jeg mener å si noe ekkerlt men folk forvendter at jeg skal det, så alt jeg sier blir ekkelt allikevel.

3. jeg elsker pynte ting!! for meg kan det flyte så mye det vil i hyllene så lenge tingene er pene!

4. jeg har alltid hatt lyst til å lære menge språk, de jeg hovedsaklig har lyst til å lære er (muntlig): hebraisk, arabisk, kinesisk eller japansk, italiensk, spansk, nederlandsk.

5. jeg er veldig glad i litt har punk rock, og har alltid villet kunne skrike slik som de gjør (tror det ville føles som utrolig frihet!!! å skrike altså) men allikevel ikke la det bli et jente hyl, men utenom når jeg blir kilt kan jeg bare huske om en gang jeg har skreket hele mitt liv.

6. eg kan telle til 6 på arabisk: wahadd, tene(i)n, telatte, albah, hramse, sitte.

jeg tikker: håvard hadland, rebekka kristoffersen, irene birkeland, thommas espevik, og lille søtte henni

1 comment:

Henriette said...

hihihihh! Så søde du e Inuzen! Eg syns du e kule! Skal oppdatera bloggen i nærmeste fremtid...!! hihih Klem fra henni penni!:) Gla ideg!