Sunday, March 11, 2007

(unknown)

off, jeg var inne på bloggene til alle jeg har link til, fy søren jeg ble virkelig skuffa! det var en person som var nylig oppdatert (ære til deg trine) jeg syns d var virkelig dårlig.. men så tenkte jeg.. d er jo litt siden jeg gjorde min "daglige" oppdatering..
jo det har skjedd en del i det siste!

torsdag:
syk, ble hjemme fra jobb. men på kvelden var jeg så og si helt frisk. jeg var på seminar i min menighet seminaret handlet om Guds fars hjerte, det var så bra!!! på fredag var jeg på jobb igjen, og etter jobb var jeg hjemme ca en time for så å gå på seminaret. jeg var også på dette seminaret på lørdag fra 10.00 til 15.00 (vi reiste ikke fra sloa før nermere 16.30) for de som kjenner meg, jeg liker IKKE å stå opp tidlig, men men
DET VAR VERDT DET!!!
uansett, jeg holdt på å gjøre meg klar til å gå på ungdoms møte i babben på ålgård hadde kun halvannen time til å dysje finne klær og sminke meg... men da det var ca ern halv time igjen før jeg skulle gå ringte irene birkeland til meg og fortalte at det ikke skulle være møte og om jeg ville finne på noe, det ville jeg men det ble ikke noe av, jeg og rebekka reiste til ålgård alikevel, der henta vi daniel oveskott og så bestemte vi oss for å reiste til ålgård bedehud. men uansett spoler litt her. jeg kom inn til daniel og der kommer moren smilene, litt flau kansje, og skal hilse på meg, hun spør om jeg også går på lundehaugen, nei jeg jobber svarer jeg (flaut) også spurte hun om flere andre ting ogs som jeg ikke husker, plutselig kommer tanten snikende, bak daniels mor, hun skal også hilse på meg, hun spør om jeg også går i korps, nei svarer jeg, jeg spille kun gitar. (det er en ting dere må vite før jeg skriver tantens reaksjon på dette, jeg hadde fått det for meg å ta fram de hullete boksene mine, svart genser, svart sminke og se litt punkete ut, uansett til bake til historien) bla bla bla, nei jeg spiller kun gitar, sa jeg.. åååh el-gitar da? spurte tanta nei vanlig svarte jeg og prøvde så godt jeg kunne å ikke hyle ut av latter.. så det var hjemme hos daniel. som sagt reiste vi til bedehuset, det var bra lovsang til tross for farteins stemme. talen var også bra, TROR han som talte het thommas, han talte iallefall om clementin (norge har ikke mandariner lengre vi slutta å importete den på 1990-tallet) uansett mandarinen var et bilde på hvordan mange idag, ser på jesus, de smaker litt på skallet (den vemmelige religiøse kristendommen) men så glemmer di å se hva som er inni, nemlig jesus, velsmakende og hærlig.

og de var utrlig flinke til å ta imot nye folk, hilste og snakket med oss, jo de er flinke nede på bedehuset, kom igjen folkenes i babben, nå må vi ta oss sammen! vi kan være like flinke som dem!!! uansett det var min helg veldig koselig!!!

6 comments:

Thomas said...

Hey!
Utrolig kult at dere hadde en fin kveld på bedehuset. Og takk for fine ord om talen!

Thomas.

Lasse said...

Tikken!

Rebekka said...

ja d va Konge på Lørdag! Men d ska bli kjekt å totla seg inn på babben;p EG syns d madarin bilde va konge!

Halvor Krunenes said...

du har tikken fra mg åg

Kristin said...

Ska sei va du på bedehuse. Meinte de isje negativt altså. suns de e kult eg åg. Mn får kosa dg. He skreve i den forrige "teksten" din åg. Huske isje ke me kan kalla "teksten" mn he jaffal skreve dr åg

Torstein said...

Denne posten kom t verden 11. mars, og eg oppdaterte bloggen min 10. mars, så kjenne meg ikkje igjen i kritikken!

Bare så d e sagt!!