Sunday, April 15, 2007

helg og "hyllest til helene"

hva har jeg gjort denne helgen?
jo, på fredag tok jeg buss fra lura helt til ålgård fordi jeg sko på noe opplegg på bedehuset. men meg å frances bestemte oss for å reise til stavanger heller.. så da var det å ta bussen tilbake igjen.. STRESS!.. jaja. men der hadde vi det koselig med å spille bingo, diamantent og slikt. sent utpå kvelden va lasse så søt å snill og grei at han faktisk kjørte alle hjem, først halvor, så karen så hilde therese så meg og frances (jeg sov hos henne) oi det glemte jeg nesten, vi stakk innom statoilen og fikk oss hamburger også NAM!! da jeg og frances kom hjem og først då på klokka var den 03.15 og vi satt oss til å se en dvd: konsert med coldplay. veldig tøft! så da vi la oss var kl 04.00 og jeg stod ikke opp før kl 15.00 dagen etter.. frances stod opp senere enn meg.. at det går an sier jeg. men men. så dysjet vi etter hverandre og så gikk vi opp, spilte piano og sang. det var utrolig gøy! deretter spiste vi. det var utrolig godt! stekte potetbåter med urter og andre krydre og svinestek (tror jeg) i skriver men en fantastisk saus. vi satt ute i sola og spiste deiligt! så reiste vi tidlig til baptisk kirken fordi frances skulle lede lovsangen. men jeg syns timen før møte begynte gikk ganske fort. lovsangen var bra. det var steinar som talte. jeg syns det var ganske bra det også, selv om han virket litt nervøs. etter møte grillet vi pølse og koset oss i kirken. men etterhvert så reiste vi på "åben haim" =) til eirin og de veldig koselig, fantasktisk hus! fikk pratet med et par og det var kjekt. igjen brukte jeg lasse til å komme meg hjem hehe.
søndag var det tidlig opp på lovsangsøvelse før møte. å så spiste jeg å mamma på kina-en i sandnes. før vi reiste hjem. da jeg kom hjem bestemte jeg meg for å ikke sitte hjemme å bare kjede meg så jeg ringte et par folk.. så kom jeg på at jeg kan jo ringe anita så jeg fant nr hennes og ringte henne. det viste seg at hun haddel ike mye å gjøre som jeg så vi reiste inn til stavanger satt oss på en pub ved kaien (kaia??) der satt vi å satt vi å nøt den fantatiske sommer sola som var i stavanger i går! kjempe fantastisk!

helen: takk for oppmuntring på leiren!! og nå på lørdag. at du forteller meg hvor bra du syns det er at jeg setter pris på de små tingene. og at jeg vise til det hvor enn d skulle være.. det er flott å høre at noen sette pris på det jeg sier og gjør!! det er en evne som det virker som du har; at du oppmuntrer andre kommer med råd og veiledning og jeg setter velig pris på deg!!! stå på! (og forresten jeg har ordnet slik at du kan skrive kommentarer nå.. siden du spurte etter det)

3 comments:

Anonymous said...

Hihi, takk for det! Gosh, eg blir nesten litt forlegen når eg lese sånn, men det e jo absolutt någe eg sedde pris på =) Sitat av Piet Hein: "Den Guds klarsyn falder på, ser det store i det små." Litt som deg kom eg på ;-)

Forresten: Eg elskte at du endra kommentargreiene sånn at "annonyme" som meg (hehe) kan legga te någen ord.

Du e go!
Klemma fra Helenemor

Rebecca said...

hehe koseligt! hehe eg tror eg like han der piet hein... =) bare hyggelig.. trodde allerede hadde sånn at alle kunne skrive.. men men nå e d iallfall i orden!

Anonymous said...

humm, det e "sticks and stones", kje "sicks", eg så hadde glømt en T ;)