Sunday, April 1, 2007

påske leir!

nå er det snart påske leir folkens. denne gangen er det blitt bestemt at leiren varer fra torsdag i stedenfor onsdag. litt dumt, men det får vi leve med. vi reiser til liland som alltid. jeg har vert på mange leirer opp gjennom årene. man blir kjekt me noen nye siste dagen, forholdene mellom deg og dine venner er likt som det var før leiren, han du liker vet fremdeles nesten ikke hvem du er, eller han vet det for godt :S og vi får et møte av Gud siste kvelden.
vel, jeg er lei av disse standar trekkene av en leir. denne gangen skal jeg sette mål for meg selv.

1. jeg skal hungre etter Gud allerede første kvelden!!! (og resten av uka)
2. jeg skal prate med noen jeg ikke har pratet med før, hver dag.
3. i løpet av leiren vil jeg vite en ny ting om iallefall 5 av mine venner.
4. jeg ska faktisk prøve å ha en samtale med den gutten jeg liker.
5. gå tur, ikke ut å røyke, gå TUR minst en gang om dagen.
6. være med på det jeg kan være med på.
7. ha minst en diskusjon med noen jeg vet liker å diskutere.
8. JEG skal åpene meg for ihvertfall en person og fortelle han/hun noe nytt om meg.
9. gi en oppmuntring til en (eller flere) person(er) hver dag.
10. gå på bønnemøtene.

3 comments:

Rebekka said...

Så bra! Stå på, du klare dette! D ska bli kjekt å bli kjent med någen nye folk å sånn!Glede meg masse, kosa dg ude i Solå!

Hilde Therese said...

Ina du e søt..!! Eg heie på deg eg../sjøl om me e jemma fra leir nå då..

:D

Rebecca said...

takk HT.. =) eg fikk nok ikke til alt.. men for all del eg e jo bare et menneske! hihi. men eg ska fortelle om d i min "dette skjedde på leiren" blogg.. som komme så fort eg gidde/ har tid t å skrive den.