Saturday, April 28, 2007

fredag 27. april


eg va på jobb og hadde sein vakt å tenkte eg hadde så dårlig tid til å spise og gjøre meg klar, jeg skulle på cafe og te i babbå i stavanger. og når jeg kommer der 19.30 så er det kun halvor som er der.. forresten her er et vakker bilde av meg å halvor fra nyytårs leiren (tror jeg) vi ser så flotte ut begge to syns du ikke...


uansett.. etter en liten stund kom d fire folk til å da kl var 8 gikk jeg ned til byen for å kjøpe cola og sjokolade. og for å møte åsmund og en annen fyr. så gikk vi tilbake. det var utrolig kjedelig egentlig ingen var livlige eller noe så vi bare satt å pratet om ting jeg ikke engang husker så kom lasse, da ble det litt mer liv fordi han hadde med seg mat og brus og sånn. =) (vi er glade i deg også lasse, men... )

i halv 11-11 tiden var alle utenom meg halvor og lasse forsvunnet hver til seg. så vi bestemte oss for å sjekke livet i byen, jeg prøvde å få gutta med meg på crazy piano, men så kom det fram at halvor jo enda ikke hadde blitt 18. så vi gikk rundt breiavanne (tror jeg det heter) og så gikk vi bort til 7/11 fordi lasse skulle ha mat. da vi gikk tilbake til babbå var det enda senere enn da vi gikk og vi begyne å bli trette. men vi fortsatte å prate, om narnia og plutselig (sikkert pga meg) fikk samtalen en meget unormal vri, vi begynte faktisk å snakke om følelser (legge merke til at det var etter disse to gutta hadde fortalt hva som var best meg å være gutt, eller... dvs hva som var negativt med å være jente) jeg og lasse pratet en del om det mens halvor lå og halvveis sov på sovaen bortenfor. vi bytta til og med livs historie. (jeg og lasse) plutelig kom halvor med et utsagn jeg trodde han bare tullet så jeg begynte å le, følte meg ikke så bra når han fortalte at han var seriøs... HALVOR: JEG BEKLAGE VÆR SÅ SNILL TILGI MEG! - ringenes herre 1 så du vet hva det er snakk om.
uansett kl ble halv 2 og vi bemte oss for at kvelden ikke var så ung lenger, da kl var 5 på 2 reist vi fra babbå og 10 over 2 var jeg hjemme på lura.. takk for turen lasse!
men nå er en ny dag og jeg skal ver begynne å gripe den etter å ha sløst det 3 første timene på facebook og blogg og diverse data ting...

-ina-

3 comments:

Fredrik K said...

ka skjer med verden, halvor og lasse åpne seg så opp??? herlighet, eg må komma meg heim før eg går glipp av altfor møye:p

Anonymous said...

det hørtes jo ud så en særdeles koselige kveld :)
du må skriva i bloggen oftere, eg e jo her inne kver dag og kikke, hehe.

Rebecca said...

fredrik: hehe ja fredrik kom hjem!!!!! savne deg (men bare litt) hihi eg trodde ærligtalt verden sko gå under da eg fikk høre at di ALDRI prata om følelser.. men men.. "gutter" begynne eg å forstå..
anita: sorry har egentlig en del å skriva men der har sjedd å mye i d siste.. så eg komme tilbake så fort eg har energi å noe heller bra å prate om..