Wednesday, December 6, 2006

idag 6 des.

jeg klarte for første gang på over et år å stå opp første gang alarmen på mobilen ringte, bare det gjorde dagen meget bra fra begynnelsen av =)
idag va første dag på jobb på en stund ja.
jeg hadde det veldig kjekt. jeg og resten av barn og voksne på min avdeling reiste til kvia gård på nærbø. der laget vi lys av honning plater, gikk rundt i museet, lekte, spiste grøt, bokstalig talt hoppet i høyet =), og kjørte me hest og kjerre. jeg vil si det var en vellykket dag! nå sitter jeg å spiller (dvs satt, ettersom jeg skriver denne posten) gitar, veldig kjekt, jeg fant frem gitaren igjen gjennom perioden da jeg var syk som en avlastning fra all film/tv-tittingen. jeg har allerede lært meg en ny sang. BRA!! det er en sang som heter: "takk herre, takk" veldig bra!!!
for de som er interresert (og kan melodien på sangen):

piano: ()
D A (A/D) G (G/D) D
mitt hjerte flyter over av takknemlighet til deg.
G D (D/F#) A (A/C#)
takk for dine armer som åpent tar imot meg.
D A (A/D) G (G/D) D
din godhet er å fantastisk, jeg finner ikke ord.
C G (G/H) Asus A
hva annet kan jeg si: du er stor.

ref.
D(/F#) G Em G (G/A) A (A/G)
takk herre, takk
D(/F#) G Asus A
takk herre, takk (x2)
Hm
herre, takk


herre du er mektig du fyller meg med fred.
takk at du er i meg med all din hærlighet
du har gitt meg livet og frelst med ved ditt blod
hva annet kan jeg si: du er stor

No comments: