Tuesday, December 5, 2006

Nå er det snart jul

nå er det snart jul.
"jippi"
ja for det er vel det men skal si når det snart er jul?
kanskje det bare er jeg som er unormal eller noe, men jeg liker ikke jul.
jul er en ekstra dag man er sammen med familien og leker at vi er "one happy family" mens resten av året snakker vi nesten ikke sammen.
nei det er ikke den eneste grunnen til at jeg ikke er så glad i jul. for to-tre år siden var jeg sammen med en gutt, hasjis, men uansett, jeg avslutta forholdet etter sommerferien, overså ham totalt etter det, ønsket ikke å se eller prate med ham. men på 1 jule dag ringte søskenbarnet hans til meg, ei venninne, hun gav mobilen til ham uten at jeg viste det og han erklærte at han var såååå forelsket i meg og at han ville ha meg tilbake.. som om det var en julegave.. ødela den julen.. utenom hva som har sjedd, så liker jeg ikke at man går inn i en grå tid, ting blir så syk deprimerende! nå handler jo jul bare om "familie", gaver og mat. ja man legger på seg og av den sinnsykt gode julematen.
nei julen er ikke noe kul tid....

1 comment:

Anonymous said...

I want not concur on it. I regard as precise post. Particularly the title attracted me to read the sound story.