Tuesday, December 12, 2006

o hellige kjedsomhet

halle min det er så kjedelig å ver så og si den eneste av dine venner som jobber 100 % alle andre bruke timene itte skole til å kose seg, men da er jeg fremdeles på jobb.. når jeg da kan i 5 tiden sitter nesten alle med lekser og øving på prøver spessielt nå i tiden før jul. og for å nevne jul så synes jeg at lærlnger budre har like mye ferie som det elever på skole har, som om det ikke er stress nok å gjør noe helt annet enn det du har gjort i over 10 år.. ja, det er godt å ikke ha lekser og alt det der men det å jobbe på fulltid er ikke så lett det heller, og som hintet til tidligere har du ikke noe å gjøre etter jobb, man vil ikke ligge på sofaen resten av kvelden heller..
det var likt i går også da skrev jeg liste over de hvilke filer jeg har "back up" på, på cd, bare musikk tok meg 9 data skrevne sider, jeg synes ikke det var så kjekt at jeg ikke bare kunne kopiere sangene til liste der bare takst viste så jeg endte opp med å skrive alt over til sjema på openoffice, "jippi", etter det pakket jeg ned store deler av rommet mitt (ska bytte rom) det ser ganske kjedelig ut på veggene her nå, jeg er vandt med at det er overfylt med alt slags ting og tull.. til og med den tidligere OVERDREVENT, overfylte hylle seksjonen ser tom ut.. det blir nesten trist, selv om det bare er å flytte en etasje ned, har bodd på dette rommet i 7 år, har kun omeblert 2 ganger (jeg er vanedyr!!) her på dette rommet har det sjedd en del, har både gode og forferdelige minner. tårer og latter, kjærlighet og hat, dagdrømming og "snorking", ja der har sjedd en del, og jeg kommer til og savne det, men jeg er og glad for å slippe å tenke på den dårlige delen av fortiden.. Good bay my room, and so long! (ikke det at jeg flytter ned helt enda men)

No comments: