Sunday, December 10, 2006

øvelses kjøring

i går så var jeg ute å kjørte for andre gang, første gang med manuell gir.
det gikk rimelig greit, kjørte bare på en parkeringsplass da men... de første gangene jeg startet opp bilen føltes det som å sitte på en kenguru men etterhvert ble jeg gangske flink =)

ja jeg vet jeg er snart 18 og burde snart hvert ferdig med lappen, men sånn kan det gå når man ikke gidder å ta trafikkalt grunnkurs før man snart er 18...

forresten synses jeg det er noe dritt at vi skal måtte ta traffikalt grunnkurs i det heletatt, det kommer antagelig ikke til å bedre ungdommers kjøring uansett, å jeg må innrømme at jeg kjørte før jeg i det heletatt hadde begynt på grunnkurset... (men hvis du må ta trafikkalt grunnkurs vil jeg anbefale gand trafikk skole i sandnes)

nei jeg synes det brude være mye lettere å ta lappen, å MMMMYYYYYYEEEEE billigere!!!!! det er jo så dyrt at man nesten ikke har rå til å ta lappen i det heletatt..

No comments: