Monday, December 18, 2006

jule handel

da var jeg ferdig med julegaver, før julsgaver og alt jeg måtte trenge, har kjøpt kjole/antrekk til julaften,1. og 2. jule dag. jeg har til og med kjøpt til nyttårsaften. lurer på hva jeg skal kjøpe neste gang jeg er på shopping. uten om klær og julegaver har jeg kjøpt masse nye filmer:
-dude, where`s my car.
-fame.
-izzat.
-the fast and the furious
-to fast and to furious
-rambo III
og noen flere som jeg ikke husker, har pakket ned de fleste i esker, som jeg skal åpne når jeg flytter inn på det nye rommet.
jeg har også fårr støvlettene mine reparert, trengte ny hæl, hadde gått dem flate... kan ikke huske noe mer jeg har kjøpt som jeg kan prate om her hehe =) men det er nok mye mye mer som jeg bare ikke husker...

2 comments:

Henriette said...

inuz pinuz linuz! Du er kul! God jul og godt nyttaar. Hilsen Henriette flette

Anonymous said...

nå e d snart nyttårsleir...eg glede meg t sjølve leiren å seffølgelikt å treffa deg ijenn...:D d bler bare KÅNGE på leir då!!!