Saturday, January 20, 2007

disco party

det hele begynte med at jeg og karen skulle feire bursdagene våre sammen. vi tenkte at det hadde vert gøy med et tema så vi la hjernene våre i bløt 0g tenkte så det knaket.. vi kom endelig fram til at disco var tingen! vi moret oss da vi holdt på å planlegge festen, og jeg som får alle samtaler til å ende opp med sex eller alkohol (sant halvor) klarte å ordlegge meg på en måte som det hørtes ut som vi skulle ha alkohol i bursdagen. men som sagt vi hadde det nokså morsomt med å planlegge hele greiene. fredag 19. januar var endelig kommet, vi sluttet begge halv to hun på skolen jeg på jobb, og vi møttes i sandnes for å spise. deretter ble vi hentet av min mor og kjørt til ålgård baptist kirke/menighet (hvem vet) og så måtte vi finne utav en del ting...
vi flytta stoler, sofaer, bord, blijardbord, klatra i stiger, klippa duker, teipa, ja vi gjorde mye rart for å få et bra resultat... det synes jeg vi fikk til. vi hadde musikk, blinkende lys, disco kule.. ja alt som skulle til for å få en groovie kveld.
og jeg synes kvelden var strålende! vi begynte med å bare høre musikk snakke med folk drikke brus og spise chips. det var veldig hyggelig, vi fikk gaver, alt var veldig koselig...
da folk kom inn og hørte musikken gikk det ikke lang tid i det hele tatt før noen begynte med noen fantastiske dance-moves!
etter en stund serverte vi kaker og is det var godt!!
vi spiste ganske mye og koset oss videre, men som de fleste visste og som vi hadde annonsert skulle vi ha dansekonkuranse, men hver gang jeg og karen kom sammen og bestemte oss for at vi skulle avbryte var det en hel gjeng som plutselig samlet seg rundt servertingsbordet for å spise enda mer kake og is.
etter å ha gjenntatt dette noen ganger bestemte vi oss for å bare bryte inn allikevel, og si sa at ALLE måtte være med, det var som en vanlig dansekonk, bare at alle var nødt til å danse med "disco-bevegelser" (for å ta det litt norsk) det varte litt lenger enn vi forvendtet, men det som var mest overraskende var at dat det var seks-syv personer igjen var det kun ei jente!
vinneren vant: "stjerne mix - til en stjerne danser".

VINNEREN BLE: (tromme virvel) DANIEL OVERSKOTT (?)

etterpå spiste folk videre (det var utrolig mye spising egenlig... )
vi bestemte etter en kort stund for å bli ferdige med kostyme konkuransen.....
vinner for kvinne pga perfekt kledning!!!
GERD ELIN!!
vinner for mann pga miami vice!
MATHEW!!








da vil jeg si kvelden var omme... og da kl var 01.00 var alle gått, og jeg og karen brukte tiden fram til kl var 02.00 til å rydde vaske opp og skrive lapp om at det hadde skjedd et uhell og at en sofa var blitt ødelagt, og at vi ikke klarte å hange opp en lampesjerm.
that`s that!!

No comments: