Wednesday, January 24, 2007

ulykkelig forelska

Her sitte eg i den virkelige verden

Tenke på deg, heile magen klemme seg sammen

på en go måte.

Eg sitte å ser på et bilde av deg på dataen,

tenke; hadde d bare vert som i de filmane...

du bare går bort t han du like, kysse han, å snur deg for å gå

idet du tar d fysta skritte tar han deg i armen å rive deg bort t seg

uten å si noe kysse han deg å der står du, kameraene går rundt og rundt deg.

Ja, tenk om livet hadde vert som en jente film,

BLÆÆ seie eg, men eg hadde jaffal fått han eg ville.

Hadde sluppet å ver fornøyd me å se på han,

og kansje av å t få ein klem, å en samtale på et par setninger.

Sluppe å stå på avstand å se han le me den jentå du sko ønska du såg ut som.

Sluppe å beundra alt ve han på andre siden av romme.

Ja , det hadde vert enkelt om eg hadde hatt hovedrollen i ein jentefilm!!

men her sitte eg i den virkelige verden

me et ønske om at du ska komme bort t meg å bare si.... noe....

noe positivt, samme ka!

bare si noe...

No comments: