Wednesday, January 24, 2007

åpen heim

på lørdag var jeg på "åpen heim" (åpent hjem) hos eli. det var gøy jeg hadde det utrolig kjekt!! jeg prata veldig mye med håvard å d var bra! for det var siste dag jeg så ham før han reiser (vet setningen høres rar ut, men han har ikke reist enda alikevel ser jeg ham ikke før han reiser). vi prata om masse rart var ute og fikk luft, prata om filmen "man on the moon", han mente jeg ikke kom til å like filmen men jeg så den dagen etter å den var kjempe morsom!! men nok om det.
vi gikk inn i stua etter å ha stått ei stund på kjøkken, drukket tom 2 kanner kaffe. uansett så satte vi oss sammen med alle andre og jeg vet ikke hvordan men noen fant på at vi skulle se hvor mye vi var ved å bite oss selv i tærne.. egentlig syk men det var ganske morsomt også... på andre siden av bordet hadde mathew og steinar, mathilde og noen andre lagt morbilene sine oppå hverandre og så ba de håvard om å ringe den nederste mobilen. vi fant ut hvor idiotisk det var og sa med ironiske stemmer: "hei alle sammen bli som oss kristne vi har det kjempe gøy" så lo vi enda mer. det var hysterisk morsomt!!! deretter la vi mobilene etter hverandre etter finet og styggest, mest og minst teknologisk, og steinar la alltid med ei feit leire/keramikk dame som alltid var "best" det var kjempe morsom!! mathew la til og med sammen to og to mobiler de mobilene tilhørte skulle liksom passe sammen som par.. det eneste problemet var at når alle var lagt sammen var det bare et par men gutt-jente, resten var jente-jente eller gutt-gutt, ja vi har det veldig festlig på lørdags kveldene!!! hehe
bli som oss kristne vi har det så morsomt!!!

No comments: