Thursday, January 25, 2007

norsk film.

jeg vier denne posten til kritikk mot norsk film. har aldri egentlig likt norske filmer, men så kom buddy ut, og en rekke filmer med kristoffer joner, disse ligte jeg godt og bestemte meg for å forandre mitt syn på norsk film industri. men nok er nok!! jeg hatr gledet meg lenge til å se "gymnastikk lærer pedersen" og endelig idag fikk jeg gjort det, jeg kjøpte filmen og gikk hjem og satte den på. dette bilr bra tenkte jeg, kristoffer joner og komunismen i norge, kan jo til og med lære noe. den virket helt ok i begynnelsen, etterhvert så kom det til en sex scene- jaja tenkte jeg ikke så farlig har sett verre enn dette, men det gav seg aldri.. sex-en fortsatte langt ut i filmen både med kona og så elskerinna, nei jeg bestemte meg etter en time bare for å slå av filmen, nei jeg var utrolig skuffet!!!

min ambefaling er: IKKE SE FILMEN!!!

1 comment:

Anonymous said...

Takk for en interessant blogg